Monday, March 7, 2011

Entah mengapa

Di sini menjadi jalan yg paling hitam pernah aku alami sepanjang kehidupan aku bergelar manusia biasa. Tiada apa yang mampu ku bicarakan tatkala mengenang kembali detik permulaan bg kembara yang amat memeritkan ini. Andaikata memindahkan bulan dari kedudukannya menjadi syarat kpd pengakhiran seksaan hidupku ini, sudah pasti aku sanggup lakukannya....

Sesaat yang aku alami sekarang seperti seminit aku mengalami pengalaman hitam lagi memeritkan. Entah, sampai bila harus ku begini. Untuk keluar dari kepompong kebodohan bukan suatu jalan yang mudah kerana ia memerlukan banyak pengorbanan dan beranian yang amat tinggi untuk membuat suatu keputusan. "Mudah utk diluahkan melalui lisan dan sukar untuk dilaksanakan" mungkin suatu ungkapan yang saya fikir sangat sesuai untuk keadaan saya pada ketika ini.

Be continued...

MDHZCorp

No comments:

Post a Comment